اجاره سوئیت در شیراز   منزل مبله شیراز   
برنامه تغذيه بدنسازي  شغل، مهارت و كار شغل، مهارت و كار .

شغل، مهارت و كار

برنامه تغذيه بدنسازي

ما چند متغير از هر رژيم غذايي را بسته به وزن شما وترجيحا به‌صورت وعده‌هاي غذايي متناوب طراحي كرده‌ايم. مردم دنيا معمولاً از طريق تنوع غذايي نتايج بهتري در بدن‌سازي مي‌گيرند.

به خاطر داشته باشيد كه چربي براي بالانس شدن با كالري دماي بدنتان را پايين مي‌آورد و در مقابل كالري‌ها از بين مي‌روند. متغيرها زيادي در تعيين كالري از روي وزن بدن نقش دارند. حالت وراثت، جنسيت و ميزان فعاليت‌هاي بدني متغيرهايي هستند كه در هر فردي متفاوت است. به‌عنوان مثال ما براي يك مرد ۸۰ تا ۹۰ كيلويي، در سه وعده غذايي، برنامه زير را پيشنهاد مي‌كنيم:

وعده اول

  • ۵۰ گرم جو دوسر
  • يك عدد موز
  • دو عدد تخم مرغ كامل
  • ۳۰ گرم پودر پروتئين
  • ۱۰۰ گرم توت يخ زده يا خشك
  • ۲۵۰ سي‌سي آب
  • ۳ گرم كراتين
  • ۲ فنجان، چاي سبز
  • يك عدد قرص مولتي ويتامين
  • ۳ گرم روغن ماهي

برنامه تغذيه بدنسازي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۳:۱۶ توسط:محمدحسين موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :